Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

  • 1. Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele.
  • 2. Contactează-ne prin telefon, la 0721534631
  • 3. Completează formularul de retur de mai jos.
  • 4. Dacă ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin aceeași metodă de transport cu care s-a făcut și expedierea la adresa indicată de colegii noștri în răspuns.
  • 5. Primești suma de returnat în contul menționat în formularul de retur, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care ne-ai anunțat returul, prin e-mail sau telefon.
  • 6. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/ă privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.

IMPORTANT – Politica de returnare a banilor este valabilă doar pentru produsele achiziționate online !


Termeni și conditii

 Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Consumatorul nu mai beneficiază de aceleași drepturi și în cazul în care produsul comandat a fost creat după solicitările acestuia adică mai exact cadourile personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care conțin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului).

Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:

– Produsele personalizate

– Alte produse răspândite în categorii care prin natura lor pot fi personalizate

Nu se returnează produsele pe motiv că nu sunt asemănătoare cu fotografiile din descrierea produselor. Fotografiile din descriere sunt cu titlu de prezentare.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fară a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.

Iți recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vânzătorul vă rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării ANIAMI’S BOUTIQUE SRL de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. ANIAMI’S BOUTIQUE SRL va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care ANIAMI’S BOUTIQUE SRL nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.

De reținut!

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a refuza returul. 

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar.

Modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică se poate solicita în termen de maxim 48 h de la intrarea în posesie a produselor. Termenul de soluționare este de până la 30 zile lucrătoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanță eliberata de către firma de curierat pe persoană juridică. Facturile eliberate la sediu nu se modifică.

Atragem atentia !!! 

Produsele realizate la comandă, personalizate după specificațiile clientei nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) —contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid; 

Vă mulțumim pentru atenția acordată,

ANIAMI’S BOUTIQUE SRL